პარტნიორი:
შპს ,, თბილისის სატრანსპორტო კომპანია”
პროექტის მიზანი:
შპს „თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის“ მგზავრთა მონიტორინგის სამსახურის თანამშრომლების (კონტროლიორები) მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების ხელშეწყობა, მომხმარებელთან ურთიერთობების მართვისა და ეფექტიანი კომუნიკაციის მიდგომების გამოყენებით.
პროექტის ფარგლებში ჩატარდა ტრენინგები შპს „თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის“ თანამშრომლებისთვის (კონტროლიორებისთვის) მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების შესახებ.